navele limitate și suprataxele impuse de operatori – Analiză The Guardian

navele limitate și suprataxele impuse de operatori – Analiză The Guardian Sursa poza si informatii: biziday.ro

În Europa, valurile de căldură au adus cu ele provocări pentru transportatorii de mărfuri, care se confruntă cu niveluri scăzute ale râurilor. Rinul, o arteră principală a transporturilor din Germania, este acum navigabil doar pe jumătate în sectoare precum Duisburg și Koln, forțând operatorii să limiteze încărcăturile și să aplice taxe suplimentare pentru a compensa pierderile.

Impactul asupra comerțului european

Aproape 200 de milioane de tone de mărfuri tranzitează anual căile navigabile germane, iar Rinul, al doilea cel mai mare fluviu din Europa, este vital. Însă, nivelurile scăzute ale apei, exacerbate de precipitațiile insuficiente de săptămâna trecută, au martelat acest flux comercial. Situația este similară și în Ungaria, unde Dunărea, esențială pentru transportul maritim și agricol, suferă de același fenomen.

Situația în alte țări europene

În Polonia, râul Vistula a ajuns la cel mai scăzut nivel din istoria măsurătorilor, cu temperaturi de peste 30 de grade Celsius ținându-se constante în Varșovia și puține precipitații pentru a atenua situația. Pe de altă parte, în Yorkshire, compania locală de apă a raportat un nivel de umplere al rezervoarelor de doar 56% la sfârșitul lunii iunie, un procent semnificativ mai mic decât media obișnuită de 82%.

Probleme și perspective viitoare

Aceste circumstanțe nu sunt o noutate. The Guardian reamintește cum, acum trei ani, producătorii germani au întâmpinat situații similare din cauza scăderii nivelului Rinului. Mai mult, în 2022, EDF, un important furnizor de energie din Franța, a trebuit să reducă producția la centralele nucleare din cauza temperaturii ridicate a apelor Ronului și Garonnei, care nu erau adecvate pentru răcirea reactoarelor.

În contextul schimbărilor climatice continue, administratorii navigabili și operatorii de transport trebuie să își planifice strategiile cu mare atenție pentru a gestiona provocările persistente ale vremii extreme și ale resurselor de apă din ce în ce mai fluctuante.

Adaptat de la sursa originală: The Guardian


Adrian Cernat

Adrian Cernat are 32 de ani și este jurnalistul principal al publicației azi în Galați. Născut chiar în inima orașului, în zona Falezei, Adrian a crescut odată cu Galațiul – între Dunăre, știri locale și o comunitate în continuă mișcare. Absolvent de Jurnalism și Comunicare la Universitatea „Danubius”, este mereu prezent acolo unde se întâmplă lucrurile importante. Fie că acoperă ședințele Consiliului Local, face reportaje printre oameni sau surprinde imagini de pe malul Dunării, Adrian este conectat 100% la oraș și spune poveștile cu naturalețe, empatie și curaj.

Știri Generale

Știri Generale
Creditorii acuză pierderi financiare.
Danemarca propune interzicerea rețelelor sociale pentru copiii sub 15 ani și inițiază reglementări UE privind verificarea vârstei.
De ce să urmărești un blog auto în România și care este cel mai bun exemplu: cautimasina.ro
Funcționară din Galați acuzată de fraudă pentru invenția unei cirezi fictive de vaci în scopul obținerii ilegale de subvenții de către un fermier.
Impact Semnificativ Asupra Economiei Locale
implicare moldovenească, românească, rusă și ucraineană în furtul a peste o sută de vehicule din Italia și Spania.
Rusia folosește petroliere fantomă pentru lansarea de drone și sabotaje în Europa
Suspendarea temporară a circulației autobuzelor miercuri dimineață pentru a facilita intervenția pompierilor în urma inundației la intersecția Tomis și Alexandru Lăpușneanu.
Tesla reduce prețurile la modelele Y și 3 în SUA, variante de la 40.000 și 37.000 de dolari pentru a atrage cumpărători fără subvenții.
Trei răniți și mai multe persoane dispărute
Actualizările Meteorologilor până Miercuri la Ora 15